Průzkum spokojenosti

Průzkum spokojenosti klientů 2021

Data 14 Jun 2022

Společnost Arval provádí každý rok průzkum spokojenosti klientů, v rámci kterého je oslovuje postupně v několika vlnách. Klienti tak mohou zhodnotit spolupráci s Arvalem a zpětná vazba se tak stává zdrojem k neustálému zlepšování služeb. 

Z výsledků průzkumu za rok 2021 vychází, že 92,4 % klientů je s Arvalem spokojeno. 

Na základě zpětné vazby jsme v Arvalu vylepšili: 

  • • objednání do servisu, 
  • • přímé spojení s Account Managery, 
  • • průběh vrácení vozidla. 

 

Dále pro Vás připravujeme: 

  • • inovaci mobilní aplikace pro řidiče, 
  • • zjednodušení fakturace, 
  • • zlepšení kvality služeb servisních partnerů.  

 

Více se o průzkumu spokojenosti klientů dozvíte v naší grafice:

 

Průzkum spokojenosti

 

Děkujeme všem klientům i partnerům za spolupráci!

 

Číst dál Zobrazit méně