Stížnosti

Děláme vše pro to, abychom svým zákazníkům, partnerům a návštěvníkům nabídli optimální zážitek a služby. Přesto je však možné, že jste kvůli chybě z naší strany měli nepříjemnou zkušenost a chcete podat stížnost. V Arvalu vyřizujeme stížnosti velmi transparentně. Každá stížnost je přesně zaznamenána a sledována, abychom zajistili, že nepříjemnou zkušenost přeměníme v pozitivní výsledek, a rovněž abychom zabránili jejímu opakování v budoucnu.

 

Stížnost nám můžete kdykoli nahlásit telefonicky +420 261 109 011 nebo prostřednictvím níže uvedeného formuláře pro podání stížnosti. Budeme Vás kontaktovat co nejdříve.

 

I v případě, že máte ohledně svého pronajatého vozu praktické otázky, obraťte se prosím na tým pro řidiče Arval, který Vám rád pomůže od pondělí do čtvrtka mezi 8:00 a 17:30 a v pátek od 8:00 do 17:00. Tým je možné kontaktovat na čísle  +420 261 109 109 nebo e-mailem na adrese arval@arval.cz.

 

Do 3 pracovních dnů přijdeme s vhodným řešením.

 

Ztratil se Váš pronajatý vůz nebo došlo k jeho odcizení? Kontaktujte nás prosím co nejdříve telefonicky na čísle (+420 221 586 680). Jsme k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (mimo úřední hodiny prostřednictvím Arval Assistance).

 
Nahlaste stížnost

Stížnost můžete odeslat vyplněním níže uvedeného formuláře.

Formulář pro podání stížnosti

 Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s prohlášením o ochraně osobních údajů společnosti Arval a rozumím mu.

Tyto webové stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a vztahují se na ně zásady ochrany osobních údajů a podmínky poskytování služeb společnosti Google .