VOLVO A ARVAL PŘEDSTAVUJÍ ZNAČKOVÝ OPERATIVNÍ LEASING. REAGUJÍ TAK NA ROSTOUCÍ ZÁJEM O FLEXIBILNÍ FORMY MOBILITY

Operativní leasing 2 Květen 2025

VOLVO A ARVAL PŘEDSTAVUJÍ ZNAČKOVÝ OPERATIVNÍ LEASING. REAGUJÍ TAK NA ROSTOUCÍ ZÁJEM O FLEXIBILNÍ FORMY MOBILITY

Automobilka Volvo navazuje spolupráci se společností Arval, předním poskytovatelem operativního leasingu na českém trhu. Výsledkem je zavedení značkového financování, které zákazníkům umožní sjednat operativní leasing přímo pod hlavičkou Volvo. Nový model financování bude dostupný pro všechny vozy značky Volvo, včetně elektrifikovaných modelů.

Zástupci Volvo a Arval

Novinka přichází v době, kdy se Volvo na českém trhu stabilně profiluje jako jeden z klíčových hráčů v oblasti alternativních pohonů. Plug-in hybridní varianta modelu XC90 byla v roce 2024 druhým nejprodávanějším PHEV vozem v zemi, model XC60 obsadil pátou příčku. Celkový podíl značky na prodejích plug-in hybridů činil v roce 2024 v ČR 13,2 %.

Výrazný posun nastal také v segmentu čistě elektrických vozů. S podílem 9,7 % na českém trhu BEV se Volvo stalo třetí nejprodávanější značkou v této kategorii. Z 971 registrovaných vozů připadl největší zájem na nový kompaktní model EX30, který se zařadil mezi čtyři nejprodávanější elektromobily v Česku.

„Vnímáme silnou poptávku po udržitelnějších a zároveň komfortních formách mobility. Partnerství s Volvem přináší zákazníkům řešení, které odpovídá současným nárokům na mobilitu – ať už jde o firemní zákazníky, nebo o jednotlivce. Značka Volvo navíc dlouhodobě spojuje prémiový standard s důrazem na bezpečnost a technologickou vyspělost. V souvislosti se spuštěním této whitelabel spolupráce plánujeme také zvýhodněné nabídky, které by měly usnadnit přechod k elektrifikovaným vozům širší skupině zákazníků,“ komentuje Aleš Polák, generální ředitel Arval CZ.

 „Zákazníci dnes kladou stále větší důraz na jednoduchost, flexibilitu a předvídatelnost nákladů. Právě značkový operativní leasing tyto požadavky reflektuje. Pro Volvo je to zároveň další krok směrem k širší dostupnosti elektrifikovaných modelů,” říká Šárka Heyna Fuchsová, generální ředitelka Volvo Car Czech Republic.

Volvo a Arval

Whitelabel spolupráce, jakou představuje i nový model mezi Arvalem a Volvem, jsou na vzestupu napříč evropským trhem. Umožňují automobilkám rozšířit nabídku služeb bez nutnosti budování vlastního leasingového zázemí a zákazníkům naopak přinášejí transparentní a jednotnou zkušenost – od výběru vozu až po jeho financování. Pro klienty to znamená vyšší komfort, méně administrativy a jasnou orientaci v nabídce, která odpovídá hodnotám a standardům samotné značky.

Číst dál Zobrazit méně