Vaše cíle:
Budeš součásti 6členného Tender týmu v rámci Obchodního oddělení. Tvojí hlavní zodpovědností bude připravovat podklady pro schválení kreditního limitu pro naše nové i stávající klienty a komunikovat s kolegy u nás ve firmě i s pobočkou Credit Risku v Polsku.
- Domluvíš se anglicky a chceš své znalosti nadále využívat v práci?
- Pečlivost je ti vlastní a čísla jsou tvůj přítel?
- Jsi týmový hráč a víš, že cíle lze dostáhnout jen díky spolupráci?
Pokud máš 3x ANO, pak hledáme právě Tebe!
Požadovaná dovednost:
CO TĚ U NÁS ČEKÁ:
- Kontrola a zpracování žádostí: Budeš mít na starosti pre-check a přípravu žádostí o annual review stávajících klientů, stejně jako žádostí o credit check pro potenciální klienty
- Komunikace: Aktivně budeš spolupracovat s týmem v Polsku (ACCW), řešit případné doplnění informací a spolupracovat se Sales týmem
- Práce s daty: Zpracování KYC podkladů, zadávání žádostí do systému JIRA, kontrola správnosti údajů (včetně UBO) a sběr informací z veřejných rejstříků či databází, jako je Dun & Bradstreet a justice.cz
- Zlepšování procesů: Budeš se podílet na návrzích pro zefektivnění stávajících postupů.
- Neustálý rozvoj: Pravidelně se budeš vzdělávat podle potřeb společnosti
- Soulad s pravidly: Zajistíš, že všechny předpisy a procesy společnosti (BNPP) včetně Ochrany klienta (PIC) budou dodržovány
NEŽ SE PŘIHLÁSÍŠ, DOBŘE SI ROZMYSLI, ZDA:
- Vzdělání: Minimálně středoškolské s maturitou
- Minimální roční zkušenost s administrativou
- Jazykové dovednosti: Výborná znalost češtiny (nebo slovenštiny) a angličtina na úrovni B1 – zvládneš se domluvit i napsat e-mail
- Práce s počítačem: Dobré uživatelské znalosti MS Office, především Excelu (zvládáš základní funkce, tabulky a filtry)
- Základní znalost finanční terminologie: Nemusíš být expert, ale orientace v pojmech ti usnadní práci – co budeš potřebovat, tě rádi doučíme
- Analytické schopnosti: Máš schopnost pracovat s daty a hledat souvislosti – čísla ti dávají smysl
- Komunikační dovednosti: Umíš jasně a stručně vyjádřit myšlenku, ať už mluvenou nebo psanou formou
- Samostatnost a spolehlivost: Dokážeš si dobře zorganizovat práci, umíš řešit problémy a dotahuješ věci do konce
KDYŽ SE DOMLUVÍME, TAK TI NABÍZÍME:
- Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
- Mnoho, opravdu mnoho zajímavé práce, u nás prostě nikdo nenudí
- Také hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš i odpočívat)
- Možnost i HomeOffice, pokud ti to povaha tvé práce dovolí a také nadřízený
- Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce
- Zprostředkujeme ti životní a úrazové připojištění a po roce příspíváme i na penzijní pojištění
- 4 Sick Days ročně
- 2x do roka příspěvěk do Cafeterie, a pak už je na tobě, co si vybreš
- MultiSport kartu s příspěvkem 61 %, a to se vyplatí
- Lítačku ti zadotujeme z 50 %
- Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
- Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
- Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérní růst v rámci Arvalu
- Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda