CREDIT CHECK SPECIALIST

Praha - hlavní město
Full-time
Job Family:
Sales
Vaše cíle:

Budeš součásti 6členného Tender týmu v rámci Obchodního oddělení. Tvojí hlavní zodpovědností bude připravovat podklady pro schválení kreditního limitu pro naše nové i stávající klienty a komunikovat s kolegy u nás ve firmě i s pobočkou Credit Risku v Polsku.

  • Domluvíš se anglicky a chceš své znalosti nadále využívat v práci?
  • Pečlivost je ti vlastní a čísla jsou tvůj přítel?
  • Jsi týmový hráč a víš, že cíle lze dostáhnout jen díky spolupráci?

Pokud máš 3x ANO, pak hledáme právě Tebe!

Požadovaná dovednost:

CO TĚ U NÁS ČEKÁ:

  • Kontrola a zpracování žádostí: Budeš mít na starosti pre-check a přípravu žádostí o annual review stávajících klientů, stejně jako žádostí o credit check pro potenciální klienty
  • Komunikace: Aktivně budeš spolupracovat s týmem v Polsku (ACCW), řešit případné doplnění informací a spolupracovat se Sales týmem
  • Práce s daty: Zpracování KYC podkladů, zadávání žádostí do systému JIRA, kontrola správnosti údajů (včetně UBO) a sběr informací z veřejných rejstříků či databází, jako je Dun & Bradstreet a justice.cz
  • Zlepšování procesů: Budeš se podílet na návrzích pro zefektivnění stávajících postupů.
  • Neustálý rozvoj: Pravidelně se budeš vzdělávat podle potřeb společnosti
  • Soulad s pravidly: Zajistíš, že všechny předpisy a procesy společnosti (BNPP) včetně Ochrany klienta (PIC) budou dodržovány

NEŽ SE PŘIHLÁSÍŠ, DOBŘE SI ROZMYSLI, ZDA:

  • Vzdělání: Minimálně středoškolské s maturitou
  • Minimální roční zkušenost s administrativou
  • Jazykové dovednosti: Výborná znalost češtiny (nebo slovenštiny) a angličtina na úrovni B1 – zvládneš se domluvit i napsat e-mail
  • Práce s počítačem: Dobré uživatelské znalosti MS Office, především Excelu (zvládáš základní funkce, tabulky a filtry)
  • Základní znalost finanční terminologie: Nemusíš být expert, ale orientace v pojmech ti usnadní práci – co budeš potřebovat, tě rádi doučíme
  • Analytické schopnosti: Máš schopnost pracovat s daty a hledat souvislosti – čísla ti dávají smysl
  • Komunikační dovednosti: Umíš jasně a stručně vyjádřit myšlenku, ať už mluvenou nebo psanou formou
  • Samostatnost a spolehlivost: Dokážeš si dobře zorganizovat práci, umíš řešit problémy a dotahuješ věci do konce

KDYŽ SE DOMLUVÍME, TAK TI NABÍZÍME:

  • Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
  • Mnoho, opravdu mnoho zajímavé práce, u nás prostě nikdo nenudí
  • Také hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš i odpočívat)
  • Možnost i HomeOffice, pokud ti to povaha tvé práce dovolí a také nadřízený
  • Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce
  • Zprostředkujeme ti životní a úrazové připojištění a po roce příspíváme i na penzijní pojištění
  • 4 Sick Days ročně
  • 2x do roka příspěvěk do Cafeterie, a pak už je na tobě, co si vybreš
  • MultiSport kartu s příspěvkem 61 %, a to se vyplatí
  • Lítačku ti zadotujeme z 50 %
  • Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
  • Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
  • Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérní růst v rámci Arvalu
  • Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda

Pouze jeden soubor.
Limit 32 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Pouze jeden soubor.
Limit 10 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s
s prohlášením společnosti Arval o ochraně osobních údajů a pochopil/a jsem je.

Souhlasím s použitím mých osobních údajů k zasílání marketingových sdělení (prostřednictvím e-mailu).