Vaše cíle:
Co bude vaší misí?
Vedení, řízení a rozvoj týmu Global Operations a Insurance včetně výběru a adaptace nových členů, koučování a podpora stávajících členů týmu s důrazem na plnění stanovených kvantitativních a kvalitativních cílů. Hlavní spoluzodpovědnost za udržení kvality služeb poskytovaných klientům společnosti, za dlouhodobý rozvoj těchto služeb s ohledem na dlouhodobou strategii společnosti. Buduje a neustále vylepšuje síť dodavatelů, provozní procesy a interní odpovědnost s cílem splnit očekávání zákazníků společnosti ARVAL v oblasti Vehicle and Logistics, Network Management a Fleet services.
Požadovaná dovednost:
Klíčové odpovědnosti / Co vás u nás čeká:
- Dodává přesné informace a activity reporty vedení společnosti včetně korporátního managementu
- Dodržuje finanční plánování pro oblast Global Operations, koordinuje přípravu ročních budgetů a kvartálních forecastů
- Zajišťuje dodržování výnosů a nákladů dle stanoveného budgetu
- Maximalizuje nákladovou efektivitu ARVAL CZ
- Vytváří odpovídající a efektivní organizační strukturu
- Nastavuje pracovní procesy (procesy, best practice, nástroje…)
- Buduje a neustále vylepšuje síť dodavatelů
- Spoluvytváří provozní a produktovou strategii společnosti, strategii udržení stávajících klientů
- Vede, řídí a rozvíjí svěřený tým včetně stanovování a vyhodnocování jednotlivých cílů (KPIs)
- Řídí a pravidelně vyhodnocuje aktivitu členů týmu, organizuje rozdělení práce a priorit
- Poskytuje v rámci koučování pravidelnou a okamžitou zpětnou vazbu všem členům týmu
- Komunikuje směrem do týmu a v rámci celé společnosti, sdílí informace, zjišťuje zpětnou vazbu a řeší problémové oblasti
- Reportuje sledované ukazatele na pravidelné / ad hoc bázi a přijímá opatření vedoucí k jejich plnění
- Připravuje a aktualizuje příslušné předpisy a procedury
- Sleduje konkurenci a trh operativního leasingu, aktivně se vzdělává a rozvíjí, zajištuje kontinuální rozvoj svého týmu
- Zodpovídá za dodržování veškerých předpisů a procedur společnosti (BNPP) a zajišťuje jejich dodržování ve svém týmu.
- Udržuje pravidelný kontakt s klíčovými dodavateli
- Aktivně navrhuje opatření ke zlepšení výkonnosti týmu a zjednodušování postupů
- Účast na strategických rozhodnutích při plánování, implementaci a projektů
- Spolupracuje na vypracování strategie firmy
- Zasazuje se o prezentaci dobrého jména společnosti ARVAL na trhu
Co od vás očekáváme / Váš profil:
- Minimálně 3 roky zkušeností na manažerské pozici v top managementu. Vysokoškolské vzdělání.
- Plynulá znalost českého (nebo slovenského) a anglického jazyka (minimálně úroveň B2, slovem i písmem). Výborná uživatelská znalost MS Office.
- Strategické a analytické myšlení: Schopnost stanovovat priority a plánovat ve střednědobém i dlouhodobém horizontu.
- Vynikající komunikační dovednosti: Zahrnující vyjednávání (klíčová manažerská dovednost), vedení porad, prezentační dovednosti, efektivní argumentaci a schopnost řešit problémy.
Celková komunikační zdatnost je spolehlivým ukazatelem obchodního úspěchu.
- Schopnost efektivně řídit, organizovat, motivovat a rozvíjet tým, včetně řízení výkonnosti. Hledáme leadera, který podporuje pozitivní přístup ke změnám.
- Proaktivní přístup, silná orientace na dosahování cílů (což vyžaduje rysy jako pozitivní emocionalita a snaha o úspěch).
- Schopnost budovat a udržovat dlouhodobé vztahy s klíčovými klienty, což vyžaduje pečlivost, interpersonální citlivost, přímost a altruismus.
- Profesionální jednání a vystupování v souladu s hodnotami společnosti.
- Finanční znalosti a orientace v terminologii operativního leasingu a automobilového průmyslu.
- Důraz klademe na jasně formulované měkké dovednosti, které jsou pro úspěch v roli klíčové.
Co vám můžeme nabídnout / Proč se k nám přidat:
- Klíčovou roli v top managementu stabilní a rostoucí společnosti
- Možnost přímo ovlivňovat obchodní strategii a výsledky firmy
- Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
- 5-6 týdnů dovolené
- Možnost i HomeOffice, pokud to povaha tvé práce a nadřízený dovolí
- Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce
- Zprostředkujeme i životní a úrazové připojištění a po roce přispíváme i na penzijní pojištění
- 4 Sick Days ročně
- 2x do roka příspěvek do Cafeterie
- Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
- Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
- MultiSport kartu za pouhých 375 Kč
- Možnost využití našeho CarSharingu pro zaměstnance
- Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérního růstu v rámci Arvalu
- Telefon, laptop i auto
- Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda