GLOBAL OPERATIONS DIRECTOR CZ

Praha - hlavní město
Full-time
Job Family:
Operations
Vaše cíle:

Co bude vaší misí?

Vedení, řízení a rozvoj týmu Global Operations a Insurance včetně výběru a adaptace nových členů, koučování a podpora stávajících členů týmu s důrazem na plnění stanovených kvantitativních a kvalitativních cílů. Hlavní spoluzodpovědnost za udržení kvality služeb poskytovaných klientům společnosti, za dlouhodobý rozvoj těchto služeb s ohledem na dlouhodobou strategii společnosti. Buduje a neustále vylepšuje síť dodavatelů, provozní procesy a interní odpovědnost s cílem splnit očekávání zákazníků společnosti ARVAL v oblasti Vehicle and Logistics, Network Management a Fleet services.

Požadovaná dovednost:

Klíčové odpovědnosti / Co vás u nás čeká:

  • Dodává přesné informace a activity reporty vedení společnosti včetně korporátního managementu
  • Dodržuje finanční plánování pro oblast Global Operations, koordinuje přípravu ročních budgetů a kvartálních forecastů
  • Zajišťuje dodržování výnosů a nákladů dle stanoveného budgetu
  • Maximalizuje nákladovou efektivitu ARVAL CZ
  • Vytváří odpovídající a efektivní organizační strukturu
  • Nastavuje pracovní procesy (procesy, best practice, nástroje…)
  • Buduje a neustále vylepšuje síť dodavatelů
  • Spoluvytváří provozní a produktovou strategii společnosti, strategii udržení stávajících klientů
  • Vede, řídí a rozvíjí svěřený tým včetně stanovování a vyhodnocování jednotlivých cílů (KPIs)
  • Řídí a pravidelně vyhodnocuje aktivitu členů týmu, organizuje rozdělení práce a priorit
  • Poskytuje v rámci koučování pravidelnou a okamžitou zpětnou vazbu všem členům týmu
  • Komunikuje směrem do týmu a v rámci celé společnosti, sdílí informace, zjišťuje zpětnou vazbu a řeší problémové oblasti
  • Reportuje sledované ukazatele na pravidelné / ad hoc bázi a přijímá opatření vedoucí k jejich plnění
  • Připravuje a aktualizuje příslušné předpisy a procedury
  • Sleduje konkurenci a trh operativního leasingu, aktivně se vzdělává a rozvíjí, zajištuje kontinuální rozvoj svého týmu
  • Zodpovídá za dodržování veškerých předpisů a procedur společnosti (BNPP) a zajišťuje jejich dodržování ve svém týmu.
  • Udržuje pravidelný kontakt s klíčovými dodavateli
  • Aktivně navrhuje opatření ke zlepšení výkonnosti týmu a zjednodušování postupů
  • Účast na strategických rozhodnutích při plánování, implementaci a projektů
  • Spolupracuje na vypracování strategie firmy
  • Zasazuje se o prezentaci dobrého jména společnosti ARVAL na trhu

 

Co od vás očekáváme / Váš profil:

  • Minimálně 3 roky zkušeností na manažerské pozici v top managementu. Vysokoškolské vzdělání.
  • Plynulá znalost českého (nebo slovenského) a anglického jazyka (minimálně úroveň B2, slovem i písmem). Výborná uživatelská znalost MS Office.
  • Strategické a analytické myšlení: Schopnost stanovovat priority a plánovat ve střednědobém i dlouhodobém horizontu.
  • Vynikající komunikační dovednosti: Zahrnující vyjednávání (klíčová manažerská dovednost), vedení porad, prezentační dovednosti, efektivní argumentaci a schopnost řešit problémy.

Celková komunikační zdatnost je spolehlivým ukazatelem obchodního úspěchu.

  • Schopnost efektivně řídit, organizovat, motivovat a rozvíjet tým, včetně řízení výkonnosti. Hledáme leadera, který podporuje pozitivní přístup ke změnám.
  • Proaktivní přístup, silná orientace na dosahování cílů (což vyžaduje rysy jako pozitivní emocionalita a snaha o úspěch).
  • Schopnost budovat a udržovat dlouhodobé vztahy s klíčovými klienty, což vyžaduje pečlivost, interpersonální citlivost, přímost a altruismus.
  • Profesionální jednání a vystupování v souladu s hodnotami společnosti.
  • Finanční znalosti a orientace v terminologii operativního leasingu a automobilového průmyslu.
  • Důraz klademe na jasně formulované měkké dovednosti, které jsou pro úspěch v roli klíčové.

 

Co vám můžeme nabídnout / Proč se k nám přidat:

  • Klíčovou roli v top managementu stabilní a rostoucí společnosti
  • Možnost přímo ovlivňovat obchodní strategii a výsledky firmy
  • Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
  • 5-6 týdnů dovolené
  • Možnost i HomeOffice, pokud to povaha tvé práce a nadřízený dovolí
  • Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce
  • Zprostředkujeme i životní a úrazové připojištění a po roce přispíváme i na penzijní pojištění
  • 4 Sick Days ročně
  • 2x do roka příspěvek do Cafeterie
  • Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
  • Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
  • MultiSport kartu za pouhých 375 Kč
  • Možnost využití našeho CarSharingu pro zaměstnance
  • Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérního růstu v rámci Arvalu
  • Telefon, laptop i auto
  • Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda

Pouze jeden soubor.
Limit 32 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Pouze jeden soubor.
Limit 10 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s
s prohlášením společnosti Arval o ochraně osobních údajů a pochopil/a jsem je.

Souhlasím s použitím mých osobních údajů k zasílání marketingových sdělení (prostřednictvím e-mailu).