SALES SUPPORT PRO OBCHODNÍ ODDĚLENÍ (ideální startovací pozice)

Praha - hlavní město
Full-time
Pracovní kategorie:
Sales
Vaše cíle:

Budeš součásti 4členného týmu a tvým hlavním úkolem bude administrativní podpora Account týmu, který ti zadává úkoly, co je potřeba splnit.

Požadovaná dovednost:

CO TĚ U NÁS ČEKÁ:

  • Podporuješ interní obchodní tým v rámci administrativní agendy
  • Připravuješ kalkulace, reporty, prezentace a další podklady pro naše klienty
  • Pracuješ v interních systémech a databázích, spravuješ a aktualizuješ informace o klientech
  • Jsi součástí menšího týmu, takže je vždy blízko kolega, který rád poradí
  • Velmi intenzivně spolupracuješ s ostatními odděleními firmy a zapojuješ se do interních projektů
  • Řešíš ad-hoc úkoly dle zadání, ale máš i sovji kontinuální agendu, za kterou zodpovídáš
  • Hodně se učíš a získáváš zkušenosti, které se Ti budou hodit do budoucna

CO SE TI BUDE NA TÉTO POZICI OPRAVDU HODIT:

  • Máš minimálně ukončené středoškolské vzdělání
  • Uživatelská znalost MS Office v tvém životopise znamená, že s aplikacemi opravdu pracuješ (jde nám hlavně o Excel a tvou chuť v něm pracovat)
  • Chceš pracovat v týmu a sdílet své nápady, protože o samotě u nás nebudeš
  • Víš, jak řešit problémy a umíš se vyjádřit (osobně, telefonicky, mailem), protože pracuješ i pro klienta
  • Baví tě přicházet s novými nápady a nebojíš se riskovat a rozhodovat (kdo nic nedělá nic nezkazí, u nás naštěstí neplatí)
  • Se chceš ve firmě posunout dál, aby na tebe po pár letech nepadal prach, pak se ti bude určitě hodit angličtina

NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT:

  • Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
  • Mnoho, opravdu mnoho zajímavé práce, u nás prostě nikdo nenudí
  • Také hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš i odpočívat)
  • Možnost i HomeOffice, pokud ti to povaha tvé práce dovolí a také nadřízený
  • Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce
  • Zprostředkujeme ti životní a úrazové připojištění a po roce příspíváme i na penzijní pojištění
  • 4 Sick Days ročně
  • 2x do roka příspěvěk do Cafeterie, a pak už je na tobě, co si vybereš
  • MultiSport kartu za pouhých 375 Kč
  • Lítačku ti zadotujeme z 50 %
  • Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
  • Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
  • Možnost využití našeho CarSharingu pro zaměstnance
  • Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérního růstu v rámci Arvalu
  • Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda

Pouze jeden soubor.
Limit 32 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Pouze jeden soubor.
Limit 10 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s
s prohlášením společnosti Arval o ochraně osobních údajů a pochopil/a jsem je.

Souhlasím s použitím mých osobních údajů k zasílání marketingových sdělení (prostřednictvím e-mailu).
Tyto webové stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a vztahují se na ně zásady ochrany osobních údajů a podmínky poskytování služeb společnosti Google .