Požadovaná dovednost:
Co tě opravdu čeká:
- Navazování obchodních vztahů za účelem uzavření obchodů
- Rozvoj strategických obchodních vztahů se stávajícími klienty s cílem udržení a navýšení objednávek
- Detailní orientace v LCV segmentu, sledování trendů na trhu
- Poradenství klientům v oblasti užitkových vozidel
- Prezentace nabízených služeb a produktů, vedení obchodních jednání
- Spolupráce s interními týmy při implementaci dohodnutých služeb po podepsání smlouvy
- Optimalizace portfolia nabízených služeb v souladu s vývojem trhu a konkurence
- Detailní reporting a vedení administrativní agendy
- Práce 70 % u klientů, 30 % v kanceláři / home office
Než se přihlásíš, dobře si rozmysli, zda:
- Máš ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, VŠ ekonomického či technického zaměření výhodou
- Se můžeš pochlubit výbornou orientaci v automobilovém průmyslu, znalostí konkurence a trendů, a hlavně aut
- Jsi tělem i duší obchodník, umíš prezentovat, přesvědčovat a vyjednávat
- Máš praxi na pozici obchodníka/key account managera min. 3 roky s prokazatelnými úspěchy v oboru
- Dokážeš vytvářet a rozvíjet dlouhodobé obchodní vztahy
- Máš dobrou orientaci v základních ekonomických ukazatelích a analytické myšlení
- Vlastníš řidičák B, ochotu většinu pracovní doby cestovat
- Víš, jak řešit problémy a umíš se vyjádřit (osobně, telefonicky, mailem), protože pracuješ pro klienta
- Uživatelská znalost MS Office v tvém životopise znamená, že s aplikacemi opravdu pracuješ
- Zvládneš plynule vyřídit hovor, telefonát a mail v angličtině (pokud nevíš, také si tě určitě vyzkoušíme)
- Baví tě přicházet s novými nápady a nebojíš se riskovat
Když se domluvíme, tak ti u nás nabízíme:
- Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
- Hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš odpočívat)
- 4 sick days ročně
- Multisportku, na kterou ti přispějeme 50%
- Cafeterii
- Flexibilní pracovní dobu
- Auto i pro soukromé účely
- Mobilní telefon
- Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
- Stravenky, připojištění a další klasické benefity, které bereme jako samozřejmost