PROCUREMENT MANAGER

Praha - hlavní město
Full-time
Pracovní kategorie:
Operations
Požadovaná dovednost:

Co tě opravdu čeká:

  • Vedeš a řídíš Procurement tým
  • Dodržuješ Procurement policy a nastavená pravidla společnosti
  • Komunikuješ s dealery a servisní sítí pro servisování a nákup vozů, pro nákup a servisování pneumatik, opravy skel
  • Nastavuješ strategii pro rozvoj servisní sítě, pro zasmluvnění nových partnerů a rozvoj nákupní sítě nových vozidel
  • Setkáváš se s dodavateli, vyjednáváš podmínky rámcové smlouvy, nastavuješ nové procesy a strategie pro vylepšení spolupráce
  • Vyhodnocuješ kvalitu vzájemné spolupráce s dodavateli, navrhuješ řešení problémových oblastí spolupráce
  • Vyjednáváš nejlepší možné podmínky pro zaměstnavatele a kontroluješ jejich plnění
  • Vyplňuješ měsíční reporty dle stanovených kritérií pro danou pozici
  • Připravuješ podmínky zaměřené na maximalizaci dosažených obratových bonusů a snížení celkových nákladů společnosti
  • Vypočítáváš a optimalizuješ obratové bonusy na pravidelné bázi a reportuješ výsledky finančnímu řediteli
  • Spolupracuješ s Arval regionálním centrem
  • Denně komunikuješ a spolupracuješ s manažery jiných oddělení
  • Organizuješ hodnotící schůzky (committees) spojené s Procurementem
  • Vyhlašuješ a vedeš tendry podle pravidel stanovených vedením společnosti na základě požadavků jiných oddělení nebo potřeb společnosti

Než se přihlásíš, dobře si rozmysli, zda:

  • Máš ukončené minimálně bakalářské studium
  • Už máš za sebou alespoň 5 let praxe v managementu s vedením lidí
  • Se můžeš pochlubit výbornou orientací v automobilovém průmyslu, znalostí konkurence na trhu a trendů, a hlavně aut
  • Máš výbornou uživatelskou znalost MS Office a ve tvém životopise to znamená, že s aplikacemi opravdu pracuješ
  • Vynikáš v Excelu a funkce jako Svyhledat, Když anebo kontingeční tabulky jsou pro tebe zábavou
  • Komunikace a vyjednávání je tvou silnou stránkou
  • Disponuješ plynulou angličtinou
  • Baví tě přicházet s novými nápady, rozhodovat se a otevřeně komunikovat a organizovat věci

Když se domluvíme, tak ti u nás nabízíme:

  • Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
  • Hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš odpočívat)
  • 4 sick days ročně
  • Multisportku, na kterou ti přispějeme 50%
  • Cafeterii
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Auto i pro soukromé účely
  • Mobilní telefon
  • Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
  • Stravenky, připojištění a další klasické benefity, které bereme jako samozřejmost
  • Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
  • Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se
  • Investice do tvého vzdělávání, školení, rozvoje i jazyků, podporu kariérního růstu v rámci Arvalu

Pouze jeden soubor.
Limit 32 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Pouze jeden soubor.
Limit 10 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s
s prohlášením společnosti Arval o ochraně osobních údajů a pochopil/a jsem je.

Souhlasím s použitím mých osobních údajů k zasílání marketingových sdělení (prostřednictvím e-mailu).
Tyto webové stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a vztahují se na ně zásady ochrany osobních údajů a podmínky poskytování služeb společnosti Google .