.
Domů > Potrebuji Svrovnat > Služby a řešení stížností

Služby a řešení stížností

Spojíme vás s vaším vozovým parkem non-stop

Aby vaše podnikání bylo konkurenceschopné, potřebujete snadný přístup ke klíčovým ukazatelům vaší výkonnosti, a to vždy. Proto jsme vytvořili Arval Smart Experience, která obsahuje všechny informace z vašeho vozového parku v jediné zabezpečené platformě.

Arval Smart Experience zaručuje, že se vy i vaši řidiči dostanete vždy ke všemu, co potřebujete, stisknutím jednoho tlačítka.

Vertical Tabs

ARVAL CONNECT

Arval Connect vám umožňuje rychle sledovat váš vozový park. Díky optimalizaci pro tablet, notebook i stolní počítače, můžete mít přístup ke všemu, co potřebujete vědět, na jednom intuitivním portálu. Nabízí vám složku příchozích zpráv se všemi vzkazy od Arvalu i archiv dokumentů, včetně faktur, pokut a dalšího, co byste mohli potřebovat. A co více, umožňuje vám vyhledávání podle řidiče nebo registrační značky.

S Arval Connect budete:

  • v přímém kontaktu s vašimi account manažery
  • aktuálně informováni o novinkách v odvětví
  • mít přístup k recenzím vozidel z vozového parku
  • mít přístup k mapám dostupných servisů a k místům údržby
ARVAL FLEET VIEW
Celý váš vozový park na jedno kliknutí

Arval Fleet View vám umožňuje sledovat informace o celém vašem vozovém parku. Díky údajům od každého řidiče na silnici můžete snadno upravovat svou strategii celého vozového parku.

Pomocí Arval Fleet View můžete:

  • sledovat strategické klíčové ukazatele výkonnosti
    • sledovat aktivitu vozového parku a jeho výkon
    • mít přehled o financích
    • sledovat spokojenost i výkonnost řidičů
    • sledovat spotřebu paliv, náklady na paliva a pojištění
    • kontrolovat vypršení smluv i emise CO2 na ujeté kilometry
  • prohlížet si provozní náklady
  • vidět, kteří řidiči si vedou dobře a kteří nikoli
ARVAL MOBILE+
Svět v rukou řidičů

Díky Arval Mobile+ mají vaši řidiči přístup k údajům, jež potřebují k efektivnímu vykonávání jejich úkonů.

Díky Arval Mobile+ mohou vaši řidiči:

  • mít kdykoli přístup ke svým dokladům, a to od osvědčení o registraci vozidla až k řidičským průkazům
  • připojit se k síti servisních poskytovatelů Arval
  • snadno a jednoduše řídit údržbu svého automobilu
  • kontrolovat svůj výkon při řízení
  • zjišťovat veškeré podrobnosti o smlouvě
ARVAL DRIVE CHALLENGE
Jak si vedou vaši řidiči?

Tato aplikace zlepší výkonnost řízení vašeho vozového parku, a to podle jednotlivých řidičů. Tato aplikace, jež měří rychlost, zrychlení a brzdění v telefonu řidiče, poukáže na oblasti, kde by mohlo dojít ke zlepšení. Jsme si vědomi, že chování vašich řidičů je pro vás důležité. Tak jsme z něj udělali prioritu.

Pomocí Arval Drive Challenge mohou vaši řidiči:

  • měřit svůj výkon na každé cestě
  • získávat odměny
  • přímo se spojit s platformami sociálních sítí a sdílet svůj pokrok
  • zlepšit si povědomí o svém řidičském výkonu
  • kontrolovat své úspěchy na žebříčcích

Arval Drive Challenge je seriózní, ale zároveň zábavná hra, která pomáhá vašim řidičům zlepšovat řidičské chování a rovněž jim dává možnost vyhrát řadu výher. Tato aplikace oznámkuje řízení řidiče na stupnici uspěl - neuspěl. Čím vícekrát uspěje, tím více bodů získá.

Sdílejte na sociálních sítích
Vy i vaši řidiči se můžete zapojovat do diskusí na sociálních sítích tweetováním nebo tak, že nás budete na různých sítích sledovat.

Ať už se bude jednat o tipy z automobilového průmyslu na Twitteru, nebo diskuse o nejlepším 4x4 na Facebooku, chceme zjistit, co se vám líbí a co ne. Sociální platformy Arval, jako je LinkedIn, vás propojí s lidmi na této síti, kteří se zajímají o automobilový průmysl a jeho novinky. Takže nezáleží, jestli si pouze naladíte kanál na YouTube, abyste zhlédli diskusi odborníků v oboru o důležitých problémech, jako je situace na trhu, nebo zda se vám líbí fotografie nejnovějšího Audi A4. Chceme o vás slyšet.

https://twitter.com/Arval_UK

https://www.facebook.com/#!/ArvalCZ?fref=ts

https://www.linkedin.com/company/arval-united-kingdom

https://www.youtube.com/ArvalUKLtd

Smlouva o rozsahu služeb: našim cílem je vaše spokojenost

Záhlaví (max. 150 znaků)

Do naší smlouvy o rozsahu služeb jsme předem zapracovali záruky a servisní standardy. Naši klienti jsou těmi nejlepšími ambasadory a my vždy ujdeme jednu míli navíc, abychom viděli, že jste neustále spokojení.

  • Nastavujeme jasné procesy a servisní standardy, takže víte, co očekávat
  • Děláme si pravidelné průzkumy, měříme náš výkon i úroveň spokojenosti
  • Každé vyjádření nespokojenosti je stížnost, bez ohledu na její příčinu
  • Zavazujeme se, že dostanete to, k čemu jsme se zavázali

Stížnosti jsou příležitostí, jak se zlepšit


Každou stížnost od klienta pojímáme jako dar a příležitost zlepšit se v tom, co děláme a jak k věcem přistupujeme.

Stížnost znamená, že jsme nesplnili vaše očekávání, a vypovídá nám o tom, že bychom se měli více snažit, abychom získali loajalitu našich zákazníků. Proto s vámi udržujeme otevřený dialog a oznamujeme vám stížnosti na klíčové výkonnostní indikátory.
Pokud někdo, kdo využívá naše služby, není spokojen, zaznamenáme stížnost do speciálního nástroje, abychom zajistili, že bude potvrzena do 24 hodin. Našim cílem je vyřešit problém co nejrychleji, a to do 3 až 5 dnů podle zemí.
Nicméně pro nás to tady nekončí. Pravidelně zhodnocujeme místa, o nichž jsme si vědomi, že bychom je mohli na všech úrovních vykonávat lépe.  Vaše zpětná vazba je nedůležitějším podkladem. Náš proces prověříme a příslušně ho upravíme. Pouze v případě, až budete spokojeni a náš proces se zlepší, budeme považovat problém za vyřešený.



Stížnosti jsou příležitostí, jak se zlepšit

Každou stížnost od klienta pojímáme jako dar a příležitost zlepšit se v tom, co děláme a jak k věcem přistupujeme.

Stížnost znamená, že jsme nesplnili vaše očekávání, a vypovídá nám o tom, že bychom se měli více snažit, abychom získali loajalitu našich zákazníků. Proto s vámi udržujeme otevřený dialog a oznamujeme vám stížnosti na klíčové výkonnostní indikátory.
Pokud někdo, kdo využívá naše služby, není spokojen, zaznamenáme stížnost do speciálního nástroje, abychom zajistili, že bude potvrzena do 24 hodin. Našim cílem je vyřešit problém co nejrychleji, a to do 3 až 5 dnů podle zemí.
Nicméně pro nás to tady nekončí. Pravidelně zhodnocujeme místa, o nichž jsme si vědomi, že bychom je mohli na všech úrovních vykonávat lépe.  Vaše zpětná vazba je nedůležitějším podkladem. Náš proces prověříme a příslušně ho upravíme. Pouze v případě, až budete spokojeni a náš proces se zlepší, budeme považovat problém za vyřešený.