.
Domů > Potrebuji Partnera Svuj Vozovy Park > Proč spolupracovat s Arvalem?

Proč spolupracovat s Arvalem?

Závazky Arvalu
Radíme

Radíme vám s pravidly pro používání služebním automobilů, která budou odpovídat potřebám vaší společnosti.

Obrázek
Staráme se

Staráme se o váš vozový park i řidiče

Obrázek
Oznamujeme

Poskytujeme vám všechny relevantní údaje o vozovém parku, které zjednodušují váš rozhodovací proces.

Obrázek
Zavazujeme se

Zavazujeme se dodržovat naše sliby.

Obrázek
Arval: osobní přístup k leasingu automobilů

Rádi bychom vás i vaše řidiče poznali lépe. Někteří pojímají leasing jako službu B2B. Arval ji však vidí jako službu člověka člověku.

Jedna kontaktní osoba, která dobře zná vaši společnost

Account manažer je jedinou kontaktní osobou řešící každodenní agendu při správě vašeho vozového parku. Ať už projednáváte jakoukoli záležitost - nejspíše nabídky pro vás nebo správu a servis či opravy vašich vozidel - můžete se spolehnout na našeho profesionála, který se věnuje vaší společnosti a jenž s vámi i s vašimi řidiči naváže úzké pracovní vztahy. Account manažeři v Arval nalézají správná řešení jednotlivých problémů v souladu s hlavní smlouvou, servisní smlouvou a s pravidly pro používání služebních vozidel ve vaší společnosti.

Tým pečující o zákazníky se stará o plynulý provoz vašeho vozového parku

Tým pečující o zákazníky, který vede account manažer, se stará o to, že vy jste tím, pro koho jsou naše aktivity určeny. Account manažer, střed organizace celého týmu, je jediným kontaktním bodem. Spolupracuje s týmem pečujícím o zákazníky, jenž sestává z odborníků, kteří rezervují termíny oprav aut, vyřizují výměnu vozidel a starají se i o další věci.

Vždy se staráme o to, abychom byli blíže našim klientům než ostatní hráči na trhu. Je tomu tak díky naší jedinečné struktuře, jež nám umožňuje využít všech výhod velkého operátora a zároveň poskytovat našim klientům přednosti malé podnikové kanceláře. Jsme si jisti, že naše vztahy nikdy neztratí osobní nádech.



Arval Smart Experience: připojení non-stop
Arval Smart Experience: jedinečný digitální přístup k vašemu vozovému parku

V Arval víme, že vaše podnikání vyžaduje snadný přístup ke klíčovým indikátorům výkonu. Proto jsme vytvořili Arval Smart Experience, která obsahuje všechny informace z vašeho vozového parku v jediné zabezpečené platformě - tyto informace jsou snadno a kdykoliv dostupné.

Vertical Tabs

ARVAL CONNECT

Arval Connect vám umožňuje rychle sledovat váš vozový park. Díky optimalizaci pro tablet, notebook i stolní počítače můžete mít přístup ke všemu, co potřebujete vědět, na jednom intuitivním portálu. Nabízí vám složku příchozích zpráv se všemi vzkazy od Arvalu  i archiv dokumentů, včetně faktur, pokut a dalšího, co byste mohli potřebovat. A co více, umožňuje vám vyhledávání podle řidiče nebo registrační značky.

S Arval Connect budete:

  • v přímém kontaktu s vašimi account managery
  • aktuálně informováni o novinkách v odvětví
  • mít přístup k recenzím vozidel z vozového parku
  • mít přístup k mapám dostupných servisů a k místům údržby
ARVAL FLEET VIEW
Celý váš vozový park na jedno kliknutí

Arval Fleet View vám umožňuje sledovat informace o celém vašem vozovém parku. Díky údajům od každého řidiče na silnici můžete snadno upravovat svou strategii celého vozového parku.

Pomocí Arval Fleet View můžete:

  • sledovat strategické ukazatele výkonnosti
    • sledovat aktivitu vozového parku a jeho výkon
    • mít přehled o financích
    • sledovat spokojenost i výkonnost řidičů
    • sledovat spotřebu paliv, náklady na paliva a pojištění
    • kontrolovat vypršení smluv i emise CO2 na ujeté kilometry
  • prohlížet si provozní náklady
  • vidět, kteří řidiči si vedou dobře a kteří nikoli
ARVAL MOBILE+
Svět v rukou řidičů

Díky Arval Mobile+ mají vaši řidiči přístup k údajům, jež potřebují k efektivnímu vykonávání jejich úkonů.

Díky Arval Mobile+ mohou vaši řidiči:

  • mít kdykoli přístup ke svým dokladům, a to od osvědčení o registraci vozidla až k řidičským průkazům
  • připojit se k síti servisních partnerů Arval
  • snadno a jednoduše řídit údržbu svého automobilu
  • kontrolovat svůj výkon při řízení
  • zjišťovat veškeré podrobnosti o smlouvě
ARVAL DRIVE CHALLENGE
Jak si vedou vaši řidiči?

Tato aplikace zlepší výkonnost řízení vašeho vozového parku, a to podle jednotlivých řidičů. Tato aplikace, jež měří rychlost, zrychlení a brzdění v telefonu řidiče, poukáže na oblasti, kde by mohlo dojít ke zlepšení. Jsme si vědomi, že chování řidiče za volantem je pro vás důležité. Tak jsme z něj udělali prioritu.

Pomocí Arval Drive Challenge mohou vaši řidiči:

  • měřit svůj výkon na každé cestě
  • získávat odměny
  • přímo se spojit s platformami sociálních sítí a sdílet svůj pokrok
  • zlepšit si povědomí o svém řidičském výkonu
  • kontrolovat své úspěchy na žebříčcích

Arval Drive Challenge je seriózní, ale zároveň zábavná hra, která pomáhá vašim řidičům zlepšovat si chování na silnici a rovněž jim dává možnost vyhrát řadu výher. Tato aplikace oznámkuje řízení řidiče na stupnici uspěl - neuspěl. Čím vícekrát uspěje, tím více bodů získá.

Sdílejte na sociálních sítích
Vy i vaši řidiči se můžete zapojovat do diskusí na sociálních sítích tweetováním nebo tak, že nás budete na různých sítích sledovat.

Ať už se bude jednat o tipy z automobilového průmyslu na Twitteru, nebo diskuse o nejlepším 4x4 na Facebooku, chceme zjistit, co se vám líbí a co ne. Sociální platformy Arvalu, jako je LinkedIn, vás propojí s lidmi na této síti, kteří se zajímají o automobilový průmysl a jeho novinky. Takže nezáleží, jestli si pouze naladíte kanál na YouTube, abyste zhlédli diskusi odborníků v oboru o důležitých problémech, jako je situace na trhu, nebo zda se vám líbí fotografie nejnovějšího Audi A4. Chceme o vás slyšet.

 

Twitter: https://twitter.com/arval_cz

Facebook: https://www.facebook.com/ArvalCZ?fref=ts

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/arval-cz---bnp-paribas-group?trk=compan...

Youtube:https://www.youtube.com/arvalcz

Smlouva o rozsahu služeb: našim cílem je vaše spokojenost

Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Proto vám zaručujeme služby šité na míru vašim potřebám i pravidelné sledování, abychom si byli jisti, že svým slibům dostojíme.

Do naší smlouvy o rozsahu služeb jsme předem zapracovali záruky a servisní standardy. Naši klienti jsou těmi nejlepšími ambasadory a my uděláme maximum pro vaší spokojenost.

  • Nastavujeme jasné procesy a servisní standardy, takže víte, co očekávat
  • Děláme si pravidelné průzkumy, měříme svůj výkon i úroveň spokojenosti
  • Každé vyjádření nespokojenosti je stížnost, bez ohledu na jeho příčinu
  • Zavazujeme se, že dostanete to, k čemu jsme se zavázali


Stížnosti jsou příležitostí, jak se zlepšit

Každou stížnost od klienta pojímáme jako příležitost zlepšit se v tom, co děláme a jak k věcem přistupujeme.

Stížnost znamená, že jsme nesplnili vaše očekávání, a vypovídá nám o tom, že bychom se měli více snažit, abychom si získali loajalitu našich zákazníků. Proto s vámi udržujeme otevřený dialog a oznamujeme vám výtky ke klíčovým ukazatelům výkonnosti.
Pokud někdo, kdo využívá naše služby, není spokojen, zaznamenáme stížnost do speciálního nástroje, abychom zajistili, že bude potvrzena do 24 hodin. Našim cílem je vyřešit problém co nejrychleji, a to do 3 až 5 dnů.
Nicméně pro nás to tady nekončí. Pravidelně zhodnocujeme oblasti, o nichž jsme si vědomi, že bychom je mohli na všech úrovních vykonávat lépe.  Vaše zpětná vazba je nedůležitějším podkladem. Náš proces prověříme a příslušně ho upravíme. Pouze v případě, až budete spokojeni a náš proces se zlepší, budeme považovat problém za vyřešený.