Radíme vám s pravidly pro používání služebním automobilů, která budou odpovídat potřebám vaší společnosti.
Staráme se o váš vozový park i řidiče
Poskytujeme vám všechny relevantní údaje o vozovém parku, které zjednodušují váš rozhodovací proces.
Zavazujeme se dodržovat naše sliby.
Account manažer je jedinou kontaktní osobou řešící každodenní agendu při správě vašeho vozového parku. Ať už projednáváte jakoukoli záležitost - nejspíše nabídky pro vás nebo správu a servis či opravy vašich vozidel - můžete se spolehnout na našeho profesionála, který se věnuje vaší společnosti a jenž s vámi i s vašimi řidiči naváže úzké pracovní vztahy. Account manažeři v Arval nalézají správná řešení jednotlivých problémů v souladu s hlavní smlouvou, servisní smlouvou a s pravidly pro používání služebních vozidel ve vaší společnosti.
Tým pečující o zákazníky, který vede account manažer, se stará o to, že vy jste tím, pro koho jsou naše aktivity určeny. Account manažer, střed organizace celého týmu, je jediným kontaktním bodem. Spolupracuje s týmem pečujícím o zákazníky, jenž sestává z odborníků, kteří rezervují termíny oprav aut, vyřizují výměnu vozidel a starají se i o další věci.
Vždy se staráme o to, abychom byli blíže našim klientům než ostatní hráči na trhu. Je tomu tak díky naší jedinečné struktuře, jež nám umožňuje využít všech výhod velkého operátora a zároveň poskytovat našim klientům přednosti malé podnikové kanceláře. Jsme si jisti, že naše vztahy nikdy neztratí osobní nádech.
V Arval víme, že vaše podnikání vyžaduje snadný přístup ke klíčovým indikátorům výkonu. Proto jsme vytvořili Arval Smart Experience, která obsahuje všechny informace z vašeho vozového parku v jediné zabezpečené platformě - tyto informace jsou snadno a kdykoliv dostupné.
Do naší smlouvy o rozsahu služeb jsme předem zapracovali záruky a servisní standardy. Naši klienti jsou těmi nejlepšími ambasadory a my uděláme maximum pro vaší spokojenost.
Stížnost znamená, že jsme nesplnili vaše očekávání, a vypovídá nám o tom, že bychom se měli více snažit, abychom si získali loajalitu našich zákazníků. Proto s vámi udržujeme otevřený dialog a oznamujeme vám výtky ke klíčovým ukazatelům výkonnosti.
Pokud někdo, kdo využívá naše služby, není spokojen, zaznamenáme stížnost do speciálního nástroje, abychom zajistili, že bude potvrzena do 24 hodin. Našim cílem je vyřešit problém co nejrychleji, a to do 3 až 5 dnů.
Nicméně pro nás to tady nekončí. Pravidelně zhodnocujeme oblasti, o nichž jsme si vědomi, že bychom je mohli na všech úrovních vykonávat lépe. Vaše zpětná vazba je nedůležitějším podkladem. Náš proces prověříme a příslušně ho upravíme. Pouze v případě, až budete spokojeni a náš proces se zlepší, budeme považovat problém za vyřešený.