.
Domů > Potřebuji nastavit fleet > Proč operativní leasing u Arvalu?

Proč operativní leasing u Arvalu?

Arval nabízí celosvětové pokrytí

Proč operativní leasing u Arvalu?

1) Outsourcing správy mezinárodního vozového parku díky One Arval

2) Stejně kvalitní služby v 25 zemích

3) Jedna centrální kontaktní osoba

4) Harmonizované reporty

5) Stejné uživatelské rozhraní ve všech zemích

6) Transparentní cenová politika

 

Staráme se o vaše vozidla i řidiče a poskytujeme vám neustále aktualizované údaje o vašem mezinárodním vozovém parku. Pravidelně vás i vaše řidiče kontaktujeme ohledně spokojenosti s našimi službami. Jakékoli vyjádření nespokojenosti bereme jako stížnost. Všichni z nás tady v Arvalu dodržujeme heslo naší společnosti: Staráme se o automobily. Staráme se o vás. A to jak na lokální, tak mezinárodní úrovni.

 

Arval vnáší do leasingu osobní přístup

Zaměřujeme se na vás i vaše řidiče, abychom vás lépe poznali. Někteří pojímají leasing automobilů jako službu B2B. Arval ji však vidí jako službu člověka člověku.

 

IBO: stejné postupy v 25 zemích

IBO je naše Mezinárodní obchodní kancelář (International Business Office). Nabízí řešení šité na míru vašim potřebám. Nabízíme stejné produkty a služby ve všech zemích, kde působíte, i stejný přístup k regulaci nákladů ve všech zemích.

Account manažer, střed organizace celého týmu, je jediným kontaktním bodem. Spolupracuje s týmem pečujícím o zákazníky, jenž sestává z odborníků, kteří zajišťují nákup a dodání vozidel a spoustu dalších věcí.

V současné době máme 104 týmů péče o zákazníky, které fungují po celém světě. Svým klientům jsme tak blíže než ostatní hráči na trhu. Je to díky naší jedinečné struktuře, jež nám dovoluje využívat všech výhod plynoucích ze síly naší celosvětové sítě a zároveň i blízkosti 104 malých podnikových kanceláří. Tím naše vztahy nikdy nepozbudou osobní nádech.

 

Arval Analytics: nástroj pro správná řešení na mezinárodní úrovni

Rychlá a intuitivní navigace

 

Dáváme vám nástroje pro správná obchodní rozhodnutí, takže jste vždy krok napřed před konkurencí. Díky Arval Analytics budete rychlejší a výkonnější. Budete si jistí, že vaše podnikání je takové, jaké má být.

V Arval si uvědomujeme, že přístup k aktuálním a přesným informacím o vašem vozovém parku je důležitý. A proto jsme vytvořili Arval Analytics. Poskytujeme vám informace o vašem vozovém parku non-stop. Jelikož pracujeme s 2 miliony vozů registrovanými po celém světě, můžeme vám nabídnout služby, jež jsou vpravdě mezinárodní.

 

Konsolidujeme data z 25 zemí (a z 14 partnerských zemí), takže snadno uvidíte celý svůj vozový park. Díky našemu softwaru budete s to sledovat svůj vozový park mnoha způsoby. Nabídneme vám přehledné grafy, souhrny a tabulky shrnující podrobné údaje o vašem vozovém parku. Budete tak moci snadno nalézt jakoukoli informaci, již budete potřebovat. Všechny klíčové ukazatele výkonnosti, od výdajů na vozový park, počtu ujetých kilometrů až po cíle společenské odpovědnosti firmy (CSR), jako jsou uhlíková stopa, uvidíte v uživatelsky přívětivé formě.

 

Rovněž vám nabídneme simulátor, pomocí něhož můžete sledovat, jak určité změny ovlivní vaše podnikání (např. vozidla, které používáte). Nejenže vám pomůžeme ušetřit náklady, rovněž vám ušetříme věc, které máte nejméně: čas.

 

S našimi službami budete moci:

sledovat klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) u svého vozového parku od pracovního stolu, mj.:

rozdělení vozidel podle značky

aktivitu vozového parku a jeho výkon

finanční přehled

spokojenost i výkonnost řidičů

spotřebu paliv, náklady na paliva a pojištění

dobu trvání cest a ujeté kilometry

vývoj stopy CO2 za poslední tři roky

sledovat vývoj trhu i porovnávat se s ostatními zeměmi

revidovat celkové náklady na vlastnictví (TCO)

 

Srovnávací modul

Chcete vědět, jak si stojí váš vozový park v porovnání s ostatními parky na světě? Dobře. S modulem Benchmark (srovnávací modul) můžete porovnávat klíčové ukazatele výkonnosti svého vozového parku s mezinárodními vzorky od Arvalu. Od emisí CO2 po sledování, kdo je výrobcem aut, jež používáte - budeme vás aktuálně informovat o vašich vozidlech, kdekoli budete.

 

Trendy tržního vývoje

Díky našemu modulu Market Trends budete informováni o nejnovějším vývoji v oboru. Sledujte nejoblíbenější modely automobilů po celém světě, jakož i náklady na palivo a další položky.

 

Spojíme vás s vaším vozovým parkem

V Arvalu chápeme, že aby vaše podnikání bylo konkurenceschopné i na mezinárodním poli, potřebujete snadný přístup k vašim klíčovým ukazatelům výkonnosti, a to vždy. Proto jsme vytvořili Arval Smart Experience, která obsahuje všechny informace z vašeho vozového parku v jediné aplikaci nebo v počítačovém programu.

 

Arval Smart Experience zaručuje, že vy i vaši řidiči se dostanete vždy ke všemu, co potřebujete, stisknutím jednoho tlačítka.

 

Smlouva o rozsahu služeb: našim cílem je vaše spokojenost

Vaše spokojenost je pro nás důležitá Proto vám zaručujeme služby šité na míru vašim potřebám i pravidelné sledování, abychom si byli jisti, že svým slibům dostojíme.

Do naší smlouvy o rozsahu služeb jsme předem zapracovali záruky a servisní standardy. Naši klienti jsou těmi nejlepšími ambasadory a my uděláme maximum pro vaši spokojenost.

 

Nastavujeme jasné procesy a servisní standardy, takže víte, co očekávat

Děláme si pravidelné průzkumy, měříme náš výkon i úroveň spokojenosti

Každé vyjádření nespokojenosti je stížnost, bez ohledu na její příčinu

Zavazujeme se, že dostanete to, k čemu jsme se zavázali

 

Stížnosti jsou příležitostí, jak se zlepšit

Každou stížnost od klienta pojímáme jako příležitost zlepšit se v tom, co děláme a jak k věcem přistupujeme.

Stížnost znamená, že jsme nesplnili vaše očekávání, a vypovídá nám o tom, že bychom se měli více snažit, abychom získali loajalitu našich zákazníků. Proto s vámi udržujeme otevřený dialog a oznamujeme vám stížnosti na klíčové výkonnostní indikátory.
Pokud někdo, kdo využívá naše služby, není spokojen, zaznamenáme stížnost do speciálního nástroje, abychom zajistili, že bude potvrzena do 24 hodin. Našim cílem je vyřešit problém co nejrychleji, a to do 3 až 5 dnů.
 

Nicméně pro nás to tady nekončí. Pravidelně zhodnocujeme místa, o nichž jsme si vědomi, že bychom je mohli na všech úrovních vykonávat lépe. Vaše zpětná vazba je nedůležitějším podkladem. Náš proces prověříme a příslušně ho upravíme. Pouze v případě, až budete spokojeni a náš proces se zlepší, budeme považovat problém za vyřešený.