Home > Podání stížnosti

Podání stížnosti

Ve společnosti ARVAL jsme odhodláni poskytovat produkty a služby nejvyšší kvality. Pokud máte pocit, že jsme nesplnili vaše očekávání, chtěli bychom o tom vědět, abychom se mohli zlepšit.

Abychom to mohli udělat, prosím sdělte nám následující:

  • Údaje o Vás a Vaší společnosti;
  • Uveďte detaily Vaší stížnosti.


Co se bude dít dál s Vaší stížností:

  • Spojíme se s Vámi co nejdříve pro potvrzení přijetí stížnosti a informujeme Vás o dalších krocích;
  • Vaši stížnost budeme prošetřovat objektivně a spravedlivě;
  • Budeme Vás informovat o výsledku šetření;
  • Na základě Vaší stížnosti po jejím uzavření navrhneme kroky, které povedou k zlepšení námi poskytovaných služeb.
     

Jakým způsobem vyřídíme Vaši stížnost:

Uděláme vše pro to, abychom Vaši stížnost byli schopni uzavřít do 5 pracovních dnů. Pokud to však nebude možné, budeme Vás kontaktovat s informací v jaké fázi se Vaše stížnost nachází a kdy můžete očekávat její vyřízení.  
 

Jak nás můžete informovat o Vaší nespokojenosti:

Nyní můžete jednoduše podat stížnost prostřednictvím vyplnění níže uvedeného formuláře.

Pokud dáváte přednost telefonátu, můžete nám zavolat na +420 261 109 011.

Můžete nám také napsat poštou na následující adresu:

Main Point Pankrác
ARVAL CZ s.r.o.
Oddělení Compliance
Milevská 2095/5
140 00 Praha 4


Pokud chcete podat stížnost, vyplňte prosím níže uvedený formulář.


Formulář podání stížnosti