My Arval Mobile - interaktivní aplikace, která vám umožní rychlý a snadný přístup k informacím o vašem voze.
Výhody aplikace:
Jak se jednoduše dostat k požadovaným datům o vlastním vozovém parku? Kde přehledně najít smlouvu, ujeté kilometry a další potřebné informace? V aplikaci MY ARVAL MOBILE!
MY ARVAL MOBILE je moderní online nástroj, který umožňuje velmi jednoduchý, rychlý a interaktivní přístup ke všem požadovaným datům o vašem vozovém parku, který ocení především řidiči vozidel. A právě jim je samotná aplikace určena. Na výběr jsou v aplikaci dvě jazykové mutace – čeština a angličtina. Naprostou samozřejmostí je pak její funkčnost na nejrozšířenějších mobilních platformách iOS a Android.
Přihlášení do aplikace probíhá jednoduše zadáním emailové adresy a hesla, čímž je garantováno i dostatečné zabezpečení vašich dat. Ihned po přihlášení se zobrazí úvodní obrazovka s nabídkou těch nejdůležitějších informací. Kromě vozidla uživatele poskytuje aplikace i možnost přidání dalšího vozu. Pod informacemi o vozidle je uveden přehled dostupných služeb poskytovaných v rámci operativního leasingu např. informace o palivové kartě, seznam pojistných událostí, údržbě, pokutách a jiné zprávy. Podrobnější obsah jednotlivých informací je specifikován níže.
Na dashboardu úvodní obrazovky se nachází pro řidiče další velice užitečná funkcionalita - sekce Doklady mého vozidla. V ní je možné řidičem jednoduše spravovat a v elektronické formě do aplikace ukládat další potřebné dokumenty. Poslední oblast dashboardu pak tvoří mapa, a pokud byl aplikaci povolen přístup k informacím o aktuální poloze, jsou kromě ní nabízeny i nejbližší servisní pobočky. V pravém horním rohu se nachází menu všech poskytovaných informací, v levém pak nastavení profilu uživatele, v rámci kterého lze nastavit jazyk a upravit osobní data.
Co aplikace MY ARVAL MOBILE nabízí?
Níže jsou rozepsány jednotlivé kategorie z nabídky hlavního menu této mobilní aplikace.
MOJE VOZIDLO
V této kategorii jsou uvedeny základní informace o vozidle:
Dále zde aplikace poskytuje informace o smlouvě, řidiči a v rámci údajů o vozidle je zde uvedeno také konkrétní nacenění jeho výbavy a příslušenství.
Sekce Poslední záznamy velmi přehledně informuje o ujetých kilometrech, datu poslední údržby, průměrném hodnocení vycházejícím ze statistik o provozu vozu, a také o počtu dnů do vrácení vozidla. Čas vrácení se zobrazuje ještě v samostatné ikonce, kde se zobrazuje přímo konkrétní datum, ke kterému se vrácení vozu vztahuje.
MÉ SLUŽBY
Po rozkliknutí této kategorie je zobrazen přehled dostupných služeb a dalších užitečných záznamů.
Tento přehled se skládá z následujících položek:
V položce Palivové karty se shromažďují informace o nákupech na čerpacích stanicích, kam spadá nejen nákup pohonných hmot, ale i servisní produkty, dálniční známky apod. V Pojistných událostech se eviduje historie a report škodního průběhu, zatímco v Údržbě je k dispozici evidence všech servisních zásahů včetně konkrétního výpisu ceny, provedených úkonů i názvu servisní pobočky, kde byl uskutečněn servis vozu. Položka Pokuty pak shromažďuje přehled jednotlivých pokut s uvedením nejen jejich čísel, ale i datumů a povah přestupků.
UŽITEČNÉ
Kategorie obsahuje praktické funkce, které usnadňují užívání vozidla:
PARKOVACÍ AUTOMAT - NOVINKA
Parkovací automat v telefonu či tabletu? I takové funkce jsou součástí nativní aplikace My Arval Mobile!
Funkcionalita platby parkování funguje na principu virtuálních parkovacích hodin, umožňující bezhotovostní platbu za parkování na ulici, na parkovištích i v garážích, bez nutnosti hledat parkovací automat na ulici a s možností kdykoliv a odkudkoliv si parkovací dobu jednoduše prodloužit, ať už jste v restauraci, sedíte v kanceláří či v čekárně u lékaře. Použití je navíc velice jednoduché, intuitivní, rychlé a zcela bezpečné.
Jak na to:
Po kliknutí na ikonku „Platba parkování“ a potvrzení aktuální polohy máte možnost zaplatit za parkování navržené zóny dle vaší aktuální polohy, případně po definování parkovací zóny z mapového podkladu, a přejít rovnou „K platbě“, nebo máte možnost ručního zadání parkovací zóny v sekci „Platba na ulici“.Poté již jednoduše zvolíte, na jak dlouho chcete parkování zaplatit a na jakou RZ má být parkovací lístek vystaven (možnost předuložení až 3 registračních značek).
Posledním krokem je provedení samotné platby z předem registrované karty MasterCard, VISA nebo CCS na základě zadání bezpečnostního kódu pro zpracování platby, zvoleného v průběhu registrace karty.
Před prvním použitím vřele doporučujeme provést nastavení často používaných RZ (SPZ) i registraci platebních karet, aplikace si poté uložené údaje pamatuje a umožní vám tak naplno využít její potenciál.
Provozovatelem řešení je společnost MPLA s. r. o, poskytovatel nejrozšířenějšího mobilního platebního systému MPLA na českém trhu, držitel osvědčení o registraci od České národní banky. Více informací:
Funkce umožňuje objednat vrácení vozidla pomocí jednoduchého formuláře.
V OKOLÍ
Pro správné zobrazení mapy je nutné nejprve povolit aplikaci MY ARVAL MOBILE přístup k údajům o aktuální poloze. Tím se v mapě aplikace zobrazí aktuální poloha uživatele a nejbližší servisní síť.
Dále jsou v aplikaci dostupné doklady od vozidla, do kterých lze uživatelem pomocí fotoaparátu v mobilním telefonu nahrát např. také řidičský průkaz, doklad o registraci vozidla a další.
ČASTÉ DOTAZY
Velice užitečnou pomůckou pro řidiče může být sekce častých dotazů, ve které jsou obsaženy nejčastěji kladené otázky a odpovědi k nim, a to z nejrůznějších oblastí (např. doručení a vrácení vozu, údržba, poškození a pojištění, cesta do zahraničí, odkup vašeho vozidla atd.).
Celá aplikace MY ARVAL MOBILE byla Arvalem vyvinuta s jediným záměrem, a to poskytovat ještě kvalitnější služby a zvýšit spokojenost nejen klientů, ale zejména jejich řidičů. Komplexnost a jednoduchost používání aplikace je jen jednou z mnoha výhod, kterou Arval opět zvyšuje náskok před konkurencí a potvrzuje roli lídra v oblasti inovací.
Usilovně pracujeme na vylepšení a obohacení aplikace o užitečné funkce pro každodenní použití a boxík „Užitečné“ se bude i nadále rozšiřovat. Jelikož si nesmírně ceníme názoru každého z vás, rádi bychom vás poprosili o vyjádření vašeho přání, potřeby, doporučení na další možné oblasti obohacení aplikace v následujícím dotazníku (jedna otázka). Děkujeme za spolupráci.