Domů > Hlášení pojistné události online

Hlášení pojistné události online

Hlášení pojistné události online

ARVAL se v rámci operativního leasingu snaží své služby neustále vylepšovat tak, aby svým klientům dokázal nabídnout to nejlepší. Proto od července přichází se službou online hlášení pojistné události.

On-line prostředí, které je stále rozvíjejícím se trendem, dokáže klientům nabídnout efektivnější spolupráci a především pak úsporu času. Platí to téměř pro všechny odvětví, a jinak tomu není ani na pojistném trhu, konkrétně v oblasti pojistných událostí. Proto jsme na základě požadavků a zkušenosti našich klientů připravili webový portál, který bude sloužit speciálně pro hlášení pojistných události.

 

Hlášení pojistné události bylo doposud možné jen telefonicky, teď přichází změna!

ARVAL nyní nabízel možnost nahlásit pojistnou událost pouze telefonicky. Avšak i přes dostatečně dlouhou pracovní dobu call centra bylo hlášení časově omezeno. Nově však ARVAL přichází s řešením, které celý proces hlášení pojistné události významně zjednoduší a především urychlí. Pro své klienty totiž připravuje jednoduchý on-line formulář pro hlášení škod. „Chceme se odlišovat od všech ostatních formulářů a systémů. Připravujeme jednoduchý formulář, který bude pracovat s již známými systémovými údaji o vozidle. Formulář se bude částečně vyplňovat automaticky dle typu pojistné události. Díky tomu klient formulář vyplní daleko rychleji. Proto očekáváme, že webový formulář hlášení pojistných událostí bude velmi využívaný a stane se oblíbeným komunikačním kanálem,“ říká Insurance Manager Arvalu Martin Moučka.

Možnost telefonického hlášení bude však nadále dostupné tak, jako dřív. Pro klienty, kteří raději volí telefonní kontakt se tedy nic nemění. Je však nutné zmínit, že za pomoci on-line formuláře můžete pojistnou událost nahlásit prakticky kdykoliv a v kteroukoliv hodinu, dokonce i o víkendech a během státních svátků. „Tento způsob bude výhodný rovněž v době zvýšeného výskytu pojistných událostí, tedy na podzim, začátkem zimy či v období kalamity, kdy se může stát, že telefonní linky by mohly být přetížené, proto chceme nabídnout klientům další komfortní komunikační kanál,“ říká Martin Moučka.

 

Kdy využít telefon a kdy raději on-line hlášení?

Vždy záleží na vašem rozhodnutí. Primárně by však telefonické hlášení mělo fungovat tehdy, kdy se jedná o nenáročnou pojistnou událost, automobil je možné okamžitě přistavit do servisu, nebo již v servisu je a celou událost je možno vyřešit během několika dnů.

Situace, kdy dojde k rozsáhlejšímu poškození, které si žádá delší dobu na opravu, nebo naopak není nutné s opravou spěchat, nabízí se jako vhodnější řešení on-line hlášení pojistné události.

 

Jak bude on-line hlášení pojistné události fungovat?

Po vyplnění on-line formuláře dojde k zpracování zadaných informací a pojistná událost bude vložena do interního systému ARVAL. Operátor call centra pak kontaktuje řidiče, pro upřesnění detailů, a také doporučení vhodného servisního místa. Operátor klientovi nabídne takový servis, který je schopen zajistit opravu dle smluvních podmínek Arvalu a také nadstandardní služby – např. v podobě pick-up vozidla a poskytnutí náhradního vozu. Další postup není nijak odlišný od běžného telefonického hlášení, to znamená, že klient obdrží e-mail s potvrzením o registraci pojistné události atd.

 

Klienti ARVAL mohou využít také hlášení za pomoci asistenční služby

Zjednodušení služeb je pro ARVAL opravdu zásadní, proto je pro klienty připravena také možnost hlášení pojistné události prostřednictvím asistenční služby. Během jednoho telefonátu je tak okamžitě připraven asistenční zásah i samotné hlášení pojistné události. Výhodou ARVAL asistenční služby je nepřetržitý provoz. Je to velmi komfortní způsob, neboť klient má pojistnou událost ihned nahlášenu a nemusí se k hlášení zpět vracet až po vyřešení asistenčního zásahu,“ vysvětluje Martin Moučka. Je však nutné podotknout, že tento způsob hlášení funguje pouze tehdy, když je s klientem vyřizován asistenční zásah. Pokud klient tuto službu nepotřebuje, je nutné využít klasického telefonního hlášení, či nově připravované on-line hlášení pojistné události.

 

Důležité kontakty

Telefonické hlášení pojistných událostí v pracovní dny: 

261 109 033 (7.30–18.00 hod.)

 

>> Hlášení pojistné události online <<

 

Asistenční služba:  

221 586 680 – ( 24 hodin denně, 7 dní v týdnu)