Home > Důležité upozornění - COVID-19

Důležité upozornění - COVID-19

 

poslední aktualizace 9.3.2021

 

 

Naše společnost zavádí preventivní opatření vedoucí k ochraně svých zaměstnanců, klientů a obchodních partnerů. Implementujeme procesy, jejichž cílem je pokračování chodu všech poskytovaných služeb. V současné nelehké situaci prosíme naše klienty a obchodní partnery, aby ve svém zájmu sledovali aktuální dění na našich stránkách. Vynakládáme maximální úsilí, aby chod našich služeb byl zasažen co nejméně.

 

Omezený provoz registrace vozidel.

Z důvodu omezení provozu pracovišť magistrátu na registraci vozidel se doba registrace vozidla a jeho příprava k předání může prodloužit o 7-10 dní.
O termínu předání vozidla vás bude informovat přímo partner na prodej vozidla

 

 

Často kladené otázky

Lze se nyní objednat do servisu?

  • Ano, servisy fungují, pouze předání vozu bude probíhat před budovou. Objednat se do servisu tedy standardně můžete.

 

Co mám dělat když je můj servis v jiném okrese ?

  • Pokud u sebe máte povolení, které Vám dovoluje cestovat mezi okresy, pak můžete do servisu bez problému dojet sami. Takové povolení vám může vystavit například Váš zaměstnavatel jako součást výkonu vaší práce. Pokud však takové povolení nemáte a nejedná se o naléhavý případ, doporučujeme servis vozidla odložit.

 

Funguje pořád služba pickup vozidel ?

  • Ano. Služba vyzvednutí a vrácení vozidla funguje ze strany dodavatelů bez omezení a nevyžaduje žádné povolení z vaší strany. Servis si tedy bez problému pro Vaše vozidlo dojede. Na případném pickup se tedy prosím domluvte přímo se svým servisem.

 

Jak si mám vyzvednou nové vozidlo ?

  • Všichni naši partneři na prodej a předání vozidla mají otevřeno a řídí se platnými nařízeními vlády. Pokud u sebe máte povolení, které Vám dovoluje cestovat mezi okresy, pak můžete do dealerství bez problému dojet sami. Takové povolení vám vystaví zaměstnavatel jako součást výkonu vaší práce. V kombinaci s potvrzením zaměstnavatele lze dále využít i dokumenty zaslané Arvalem na vaši společnost jako jsou potvrzená kupní smlouva a komunikace s dealerem / Arvalem o datu předání nového vozidla.

 

Jak můžu vrátiti staré vozidlo ?

  • Všichni naši partneři pro vrácení vozidla fungují a řídí se platnými nařízeními vlády. Služba vyzvednutí a vrácení vozidla funguje ze strany dodavatelů bez omezení a nevyžaduje žádné povolení z vaší strany. Pokud u sebe máte povolení, které Vám dovoluje cestovat mezi okresy, pak můžete do logistického centra bez problému dojet sami. Takové povolení vám vystaví zaměstnavatel jako součást výkonu vaší práce.

 

Co dělat když budu mít jiný dotaz nebo potíž ?

  • V případě dalších dotazů se neváhejte obrátit na naší linku pro řidiče  +420 261 109 109