Důležité upozornění - COVID-19

 

poslední aktualizace 5.5.2021

 

 

Naše společnost zavádí preventivní opatření vedoucí k ochraně svých zaměstnanců, klientů a obchodních partnerů. Implementujeme procesy, jejichž cílem je pokračování chodu všech poskytovaných služeb. V současné nelehké situaci prosíme naše klienty a obchodní partnery, aby ve svém zájmu sledovali aktuální dění na našich stránkách. Vynakládáme maximální úsilí, aby chod našich služeb byl zasažen co nejméně.

 

Omezený provoz registrace vozidel.

Z důvodu omezení provozu pracovišť magistrátu na registraci vozidel se doba registrace vozidla a jeho příprava k předání může prodloužit o 7-10 dní.
O termínu předání vozidla vás bude informovat přímo partner na prodej vozidla

 

 

Často kladené otázky

Lze se nyní objednat do servisu?

  • Ano, servisy fungují, pouze předání vozu bude probíhat před budovou. Objednat se do servisu tedy standardně můžete.

 

Funguje pořád služba pickup vozidel ?

  • Ano. Služba vyzvednutí a vrácení vozidla funguje ze strany dodavatelů bez omezení. Servis si tedy bez problému pro Vaše vozidlo dojede. Na případném pickup se tedy prosím domluvte přímo se svým servisem.

 

Jak si mám vyzvednout nové vozidlo ?

  • Všichni naši partneři na prodej a předání vozidla mají otevřeno a řídí se platnými nařízeními vlády.
     

Jak můžu vrátit staré vozidlo ?

  • Všichni naši partneři pro vrácení vozidla fungují a řídí se platnými nařízeními vlády. Služba vyzvednutí a vrácení vozidla funguje ze strany dodavatelů bez omezení. 

 

Co dělat když budu mít jiný dotaz nebo potíž ?

  • V případě dalších dotazů se neváhejte obrátit na naší linku pro řidiče  +420 261 109 109